امروز وقتی وسط بدو بدو و بازی علی از توی یخچال بطری آب را برام آورد
وگفت مامان خسته شدی، آب بخور
حس کردم من خوشبخت ترین مادر روی زمینم
گل پسرم
خدا را هزاران بار شکر میکنم برای بودنت
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:46