این قدر روزمرگی ها دست و پام را بسته که فرصتی برای اندکی نوشتن هم پیدا نمی کنم
یادم نیست آخرین باری که لب تاپ را روشن کردم کی بوده و چرا
اگر بخواهم از این روزها بنویسم باید از جمعه های با برکت مان بنویسم که صبح هایش با ندبه های دورهمی شروع می شود
و چقدر خیر و برکت دارد و چقدر حال دل مان را خوب می کند
از اربعین بنویسم که خدا را شکر رزق مان از خان کرم اهل بیت رسید
هر چند کوتاه اما رسیدیم به خاک کربلا
و نفسی تازه کردیم
از التهاب و بحران های این روزها بخواهم بنویسم
میشود مثنوی هفتاد من
همه چیز از یک بازی رسانه ای شروع شد و روزهاست که ایران عزیزم دستخوش التهاب و اغتشاش است
دلم برای ایران مظلومم پاره پاره می شود
خدایا خودت کمک کن تا با نور حقیقت، قلب ها آرام گیرد
خدایا بچه های مان و نسل آینده ساز را به تو می سپاریم که ما قطعا ناتوان و ضعیفیم
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93