زینب بانو هم یکساله شد
باورش برای خیلی خیلی سخت است که یکسال گذشته
انکار نمی کنم که سخت گذشت
شرایط روحی و جسمی من در این یکسال خیلی نوسان داشته

ولی به هرحال گذشت...
همه ما بزرگ تر شدیم، خیلی بزرگ
من قطعا بیشتر از همه... اگر زینب یک سال بزرگ شده،من به اندازه ده سال یزرگتر و پیرتر و خسته تر شدم
علی قد کشیده و فهمیده تر شده
حرف ها و دلبری ها و استدلال هایش جذاب و دوست داشتنی تر شده
به نظرم بحران عمیق لجبازی و استقلال خواهی را داریم طی میکنیم
و داریم فرصت منطقی برای ورود به دنیای زینب پیدا میکنیم
تا این روزها مدام فکر میکردیم که زینب نوزاد است و باید علی اولویت باشد
اما این جشن تولد به ما یادآوری کرد که وقت آن شده که به زینب هم جدی تر فکر کنیم

از فردا که اول خرداد است، برنامه های تازه تری برای زندگی داریم
امیدوارم مثل همه اتفاق های ریز و درشت زندگی مان، پر از خیر و برکت باشد
خدایا شکرت...
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155