
دل آدم مُچاله خــــــواهد شدهمه ی عاملان غــم باهم....؛ جمعه باشد...مُحرّمَم نزدیکعصر پاییز و ابر و سرما هم... #مهدی_آسترکی یه وقت هایی هست که دلت با زمان و مکان بدجور همراه میشه مثل روزهایی که مانده به ماه رمضان که انگار دل آدمی بی تابی میکند برای رسیدن رمضان برای شب های قدر برای نجواهای بندگی و این روزها که دل ها بدجور دلتنگی می کند برای رسیدن محرم این سیاهی های حسینیه ها و مسجدها و تکایا، آدم را بی تاب می کند خدایا به ما عمری بده تا محرم را درک کنیم و برای مظلومیت بهترین بندگانت عزاداری کنیم...
ادامه مطلب