
در دست گلی دارم ، این بار که می آیمکان را به تو بسپارم ، این بار که می آیم خواهی اگرم سنجی ، می سنج که جز مهرتاز هر چه سبک بارم ، این بار که می آیم سقفم ندهی باری ، جایی بسپار ، آریدر سایه ی دیوارم ، این بار که می آیم #حسین_منزوی پ.ن: وقتی شعر را پیش از رسیدنت به خانه برایم می فرستی... عاشقتم نوشته...
ادامه مطلب
قسمت می دهم آقا، به یاران خمینی، به شهیدان به خون خفته این شور حسینی، به مردان طلائیه و فکه، به شیران شلمچه، دلیران هویزه، به خونین کفنان دل چزابه و پاوه، به خرازی و بابایی وشیرودی و کاوه، به صیاد و برنسی، به جاویدی و روزیطلب و شاطری و مغنیه و شوشتری، همت و دوران، به آوینی و تهرانی و چمران، جدایم مکن از لشگر خوبان، ز سیدعلی خامنهای رهبر خوبان، شهیدم کن و آخر، به این قافله کرببلایی برسانم(تویی روح و روانم، به قربان تو جانم) این مداحی خوب را اینجا بشنوید...
ادامه مطلب