
این چند روز خیلی بهم سخت گذشت... گاهی روزها و ساعت ها خیلی سخت و تلخ و نفس گیر میگذره اینقدری که من این چند روز با خودم کلنجار رفتم... به اندازه چندسال روحم خسته شد از آدم های دور و برم دلگیرم و xa0دلخور هرچند میدونم مثل همه اتفاق های همیشه، بعد از چند روز همه چی را فراموش میکنم بازم یادم میره که چی شد ...xa0 xa0 پ.ن: خدا را شکر میکنم که میتونم این روزهای تلخ را فراموش کنم... همین...
ادامه مطلب