گاهی روزها و ساعت ها خیلی سخت و تلخ و نفس گیر میگذره
اینقدری که من این چند روز با خودم کلنجار رفتم... به اندازه چندسال روحم خسته شد
از آدم های دور و برم دلگیرم و دلخور
هرچند میدونم مثل همه اتفاق های همیشه، بعد از چند روز همه چی را فراموش میکنم
بازم یادم میره که چی شد ...

پ.ن: خدا را شکر میکنم که میتونم این روزهای تلخ را فراموش کنم... همین
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: فراموشی,فراموشی رمز جیمیل,فراموشی رمز ایمیل, نویسنده: بازدید: 154