ساعت تقریبا نزدیک 2 بعدازظهر و من در حال نوشیدن یک هات چاکلت داغ میدونم اصلا وقت مناسبی برای چنین نوشیدنی نیست ولی اینقدر احساس سرما کردم که باید یه چیز داغ میخوردم چایی هم دلم نمیخواست پ.ن: انگار توی بدن من هم زمستان سرک کشیده!...