هفته ای یک بار با خودم قرار می گذارم که هیچ عکسی از پسرک برای هیچ کس! ارسال نکنم
بعدش وسوسه می شوم و ذوق های مادرانه ام را میفرستم
و اما بعد!
واکنش هایی می بینم که دلم میخواهد سرم را به دیوار بزنم و گوشی ام را خرد کنم
و پسرک را ببرم در یک غار تنهایی و پنهانش کنم
.
.
.
پ.ن: خیال تان راحت این عصبانیت فقط یک هفته دوام می آورد
دو باره هفته بعد یادم می رود و روز از نو و روزی و روزگار از نو!
فاطرنوشت...
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146