ارسال عکس!

خرید بک لینک

هفته ای یک بار با خودم قرار می گذارم که هیچ عکسی از پسرک برای هیچ کس! ارسال نکنم

بعدش وسوسه می شوم و ذوق های مادرانه ام را میفرستم

و اما بعد!

واکنش هایی می بینم که دلم میخواهد سرم را به دیوار بزنم و گوشی ام را خرد کنم

و پسرک را ببرم در یک غار تنهایی و پنهانش کنم

.

.

.

پ.ن: خیال تان راحت این عصبانیت فقط یک هفته دوام می آورد

دو باره هفته بعد یادم می رود و روز از نو و روزی و روزگار از نو!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 20:01

صفحه بندی