گاهی باید یک مادر باتجربه به گوشی ات زنگ بزند
یک دمنوش آویشن و کمی قطره بینی تجویز کند
آن وقت معجزه را با چشم های خودت ببینی که در کمتر از یک ساعت
پسرک دوتا شیشه آویشن را سر کشیده![]()
بینی اش تخلیه شده![]()
کاسه سوپ ش را خورده ![]()
و حالا در کمال آرامش، زیر پتوی سرخابی اش خوابیده![]()
و این به یک معجزه می ماند برایم![]()
پ.ن: یک بشقاب پفک و یک هات چاکلت برای مادری که باید در سکوت پای لب تاپ بنشیند، خوراکی قابل قبولی است![]()
پ.ن: امروز به تاریخ 9 مهرماه، هوا بدجوری پاییزی شده![]()
از صبح خبری از خورشید خانم نیست و این بادهای زوزه دار که اعصاب آدمی را بهم می ریزد و من در سکوتی که فقط می توانم نفس بکشم (چون میخواهم پسرک در سکوت خانه، کمی بخوابد) دارم پاییز را نفس که نه، زندگی میکنم![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143