حضرت پاییز...

خرید بک لینک

او میرسد که باز هم عاشق کند مرا
او قول داده است به قولش وفا کند

خش خش صدای پای خزان است،یک نفر
در را به روی حضرت پاییز وا کند...

#علیرضا_بدیع

پ.ن: اگه پاییز هیچ چیز دیگه ای نداشت جز همین خرمالو!، برای دوست داشتنش کافی بود

انار جان!

در روزهای آتی به شما هم می پردازم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 20:01

صفحه بندی