هنوز هم انگار باورش برایم سخت است
این که دوباره طلبیده شده باشیم برای زیارت امام
اینقدری که توی این 8 ماه گذشته برای هرسفری استخاره کرده بودیم و به مصلحت بد آمده بود
حتی برای یک سفر یکی دو روزه آبشار هم استخاره بد آمد
به خودم سخت نمی گیرم که غصه بخورم یا پی حکمت ش را بگیرم
حتما مصلحتی است که من نمیدانم و دلم قرص است به جواب استخاره ها
که بعدتر از هر استخاره ای به وضوح نشانه هایی می بینم که می فهمم واقعا به صلاح خودمان یا علی نبوده که به آن سفر بریم
آخری همین سفر اربعین که گذرنامه علی زودتر از همه آماده بود ولی استخاره رفتن بد آمد
و حکمت ش دفاع از رساله و پایان یافتن این کابوس 4 ساله بود
خدایا شکرت برای همه نعمت هایت و به قول مادر بزرگم به داده و نداده ات شکر که همه اش از سر حکمت است و رحمت و لطف به بنده
حالا که یک دفعه و غیرمنتظره زائر شده ایم از ذوق دارم پر در می آورم
به اندازه همین چندساعت فاصله ام تا رسیدم به حرم یار هم نمی توانم صبر کنم
آقاجان!
ممنون که باز هم ما را طلبیده اید تا بیاییم پابوس تان
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138