تولد زودهنگام

خرید بک لینک

بالاخره رسیدیم دیوار به دیوار اولین تولد پسرک

از آن جایی که روز تولدش باید واکسن یکسالگی بزنه، تصمیم گرفتم که تولد را یک هفته زودتر و مصادف با تولد قمری ش بگیرم، یعنی 18 ربیع الاول

ولی...

ولی از آن جایی که از طرف دایی جان به صورت غیرمنتظره دعوت شدیم که بریم مشهد

مجبور! شدیم تولد پسرجان را یک هفته زودتر از زود و مصادف با آغاز امامت امام زمان(عج)بگیریم

خداراشکر همه چیز خیلی خوب بود

ممنون از همه اقوام که لطف کردند و تشریف آوردند و اولین تولد پسر ما را با شکوه تر کردند

پسرک خیلی همکاری کرد و با ذوق های متعدد و خنده های از ته دل، خستگی کارهای تولد را از تن مان زدود

امیدوارم تولدهای بعدی را هم با همین خوشحالی و سرزندگی بگیریم برات پسرم

پ.ن: همچنان بهترین آرزوم برات عاقبت به خیری و شهادت هستش پسرم

پ.ن: رسم هستش که بگیم بهت که اکنون که یک بهار و یک تابستان و یک پاییز و یک زمستان دیدی، به غیر از مهربانی و عشق همه چیز تکراری است.... اما من میگویم تا کربلا را نبینی، در دنیای آدم ها، چیز با ارزشی ندیده ای و هیچ حس نابی را تجربه نکرده ای!

امیدوارم خیلی زود زائر کربلا باشی و همیشه کربلایی و حسینی بمانی

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:11

صفحه بندی