همیشه شنیده بودم که وقت مادری,، زمان کمتری برای عبادت هست و نماز ها سر به هواتر می شود!
![]()
خب زمان بارداری که انصافا بهار عبادت است به نظرم.... مثل ماه رمضان که بهار عبادت مومن است![]()
در بارداری بیشتر آدمی مراقبت می کند از دلش و حالش... بیشتر قرآن می خواند و به وقت شب بیداری هایش، حال راز و نیاز دارد![]()
بعد از زایمان اما انگار جانی در بدن نیست که بخواهی عبادت کنی![]()
هرچند موقع شیردهی، بیشتر یاد خدا می کنی و گهگاه اگر فسقل بگذارد، آیه ای و سوره ای و حال خوبی است![]()
.
.
.
این روزها که عزم جزم کرده ام به گرفتن روزه هایی که به وقت بارداری و شیردهی نگرفته ام، می بینم آدمی در هرحال می تواند، حال خوب داشته باشد
این روزها، سعی میکنم با علی آرام تر برخورد کنم
بیشتر مراعات غذا و بازی اش را میکنم
کمتر سر لب تاپ می نشینم و بیشتر حواسم را می دهم به او
و انگار که روزه داری ام حال بهتری دارد با بودن این پسرک
وقتی غروب می شود و گرسنگی کم کم غالب می شود، به خودم یادآوری میکنم که روزه دارم بخاطر نعمت بودن این پسرک در زندگی مان و قند در دلم آب می شود و انگار که حالم سرجا می آید
مادرانه ها همه چیزش شیرین است حتی این روزه هایی که توی دفتریادداشتم قد کشیده اند و هرباری یادم می آورند که باید پنجاه و چندتا روزه بگیرم
امیدوارم این پاییز و زمستان پیش رو، تاب بیاورند و با برکت شوند تا من این دین را ادا کنم![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146