حال خوب مادری...

خرید بک لینک

همیشه شنیده بودم که وقت مادری,، زمان کمتری برای عبادت هست و نماز ها سر به هواتر می شود!

خب زمان بارداری که انصافا بهار عبادت است به نظرم.... مثل ماه رمضان که بهار عبادت مومن است

در بارداری بیشتر آدمی مراقبت می کند از دلش و حالش... بیشتر قرآن می خواند و به وقت شب بیداری هایش، حال راز و نیاز دارد

بعد از زایمان اما انگار جانی در بدن نیست که بخواهی عبادت کنی

هرچند موقع شیردهی، بیشتر یاد خدا می کنی و گهگاه اگر فسقل بگذارد، آیه ای و سوره ای و حال خوبی است

.

.

.

این روزها که عزم جزم کرده ام به گرفتن روزه هایی که به وقت بارداری و شیردهی نگرفته ام، می بینم آدمی در هرحال می تواند، حال خوب داشته باشد

این روزها، سعی میکنم با علی آرام تر برخورد کنم

بیشتر مراعات غذا و بازی اش را میکنم

کمتر سر لب تاپ می نشینم و بیشتر حواسم را می دهم به او

و انگار که روزه داری ام حال بهتری دارد با بودن این پسرک

وقتی غروب می شود و گرسنگی کم کم غالب می شود، به خودم یادآوری میکنم که روزه دارم بخاطر نعمت بودن این پسرک در زندگی مان و قند در دلم آب می شود و انگار که حالم سرجا می آید

مادرانه ها همه چیزش شیرین است حتی این روزه هایی که توی دفتریادداشتم قد کشیده اند و هرباری یادم می آورند که باید پنجاه و چندتا روزه بگیرم

امیدوارم این پاییز و زمستان پیش رو، تاب بیاورند و با برکت شوند تا من این دین را ادا کنم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:11

صفحه بندی