خداراشکر دیروز را با موفقیت طی کردیم
حتی یک بار هم تلویزیون روشن نشد
علی برخلاف انتظار من اصلا طرف کنترل نرفت و نخواست تلویزیون را روشن کنیم برخلاف روزهای قبل
بیشتر با هم بازی کردیم
و بیشتر بیشتر را به کتاب خواندن و سر و کله زدن با کتاب های علی گذراندیم
بازهم برخلاف انتظار من از دیدن چندباره کتاب هایش خسته نشد
با اسباب بازی ها بازی کردیم

شب هم در مقابل اخبار دیدن همسر مقاومت کردیم
در کل دیروز خانه آرامش بیشتری داشت و هیچ آلودگی صوتی به گوش نمی رسید
شب ساعت 10 بود انگار که برای رفع خستگی و یکنواختی فضا، کتاب "ر" که به تازگی از نمایشگاه خریده ایم را برداشتم و با صدای بلند شروع کردم به خواندن
علی هم دوست داشت
و همسر هم با اشتیاق داستان کتاب را دنبال میکرد
این هم یک تجربه جدید برای مان بود
پ.ن: بی شک تعطیلی تلویزیون را خیلی طولانی نخواهیم کرد اما.... کاش یاد بگیریم از رسانه چطور و به چه میزان استفاده کنیم
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132