این چندهفته ای که درگیر پروژه تلویزیون بودم
خیلی کتاب و مقاله و مطلب درباره تلویزیون و زندگی کودکان خواندم
نکات جالبی بود و به نظرم لازمه که هر مادری قبل از روشن کردن تلویزیون حتما مطالعه کنه
و با علم به این نکات تصمیم بگیره که بچه ش باید تلویزیون ببینه یا نه
یعنی برای هر بچه ای و هر خانواده ای باید متناسب خودش نسخه پیچید

من قبلا یعنی تا دیروز گاهی صبح ها که علی از خواب بیدار میشد و بخصوص موقع صبحانه خوردنش
تلویزیون را روشن میکردم و خب انصافا شبکه پویا برنامه های جذاب و متنوع و شادی داره
علی هم کم و بیش دوست داشت البته که خیلی با دقت نگاه نمیکنه و بیشتر سرش به کار خودش بود
ولی خب تلویزیون روشن بود
و گاهی عصرها مثلا
ولی در کل علاقه بسیاری داره به تبلیغات از همه نوعی
حتی اگه صدای تلویزیون قطع باشه، رنگ و آب و حرکت های بازیگرهای تبلیغات میتونه همه توجهش را جلب کنه
حالا از امروز صبح تا یک هفته تلویزیون در خانه ما خاموش خواهد بود
به نظرم تجربه خوبی باید باشه ولی باید تا آخر صبر کنیم
پ.ن: امروز صبح تا ظهر من و علی بیشتر از هر روز باهم بازی کردیم
صبحانه ش را کامل خورد و بیشتر هم با کتاب هاش سرگرم شد
ظهر هم ناهارش را خورد و بعد هم خوابید
به نظرم تا الان نبود تلویزیون خودش را نشان نداده
پ.ن: نهایت تماشای تلویزیون برای من و باباش هم دیدن شبکه افق و برنامه جهان آرا ست و مسابقه مافیا![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141