آیا واقعا از این که با اعضای خانواده توی خانه هستید، ناراحتید؟
![]()
![]()
![]()
به نظرم باید زنان ما در سبک زندگی شون یه بازنگری جدی داشته باشند
نمی فهمم که یک زن کنار همسر و فرزندانش در خانه، چرا باید احساس ناراحتی بکنه
این قدر کار هست که بتونیم کنار همدیگه انجام بدیم
.
.
.
خیلی از وقت ها بود که دلم لک می زد برای یه دورهمی خانوادگی
حالا فرصت ش برامون فراهم شده
ازش لذت ببریم
پ.ن: ذهن من اصلا درگیر کرونا نشده
قطعا بهداشت را رعایت میکنم اما ...
احساس نگرانی و وحشت ندارم.... خداراشکر![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135