سوال!

خرید بک لینک

آیا واقعا از این که با اعضای خانواده توی خانه هستید، ناراحتید؟

به نظرم باید زنان ما در سبک زندگی شون یه بازنگری جدی داشته باشند

نمی فهمم که یک زن کنار همسر و فرزندانش در خانه، چرا باید احساس ناراحتی بکنه

این قدر کار هست که بتونیم کنار همدیگه انجام بدیم

.

.

.

خیلی از وقت ها بود که دلم لک می زد برای یه دورهمی خانوادگی

حالا فرصت ش برامون فراهم شده

ازش لذت ببریم

پ.ن: ذهن من اصلا درگیر کرونا نشده

قطعا بهداشت را رعایت میکنم اما ...

احساس نگرانی و وحشت ندارم.... خداراشکر

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

صفحه بندی