انگار که بین این همه قرنطینه و این خوف و رجای روزگار
همین نسیم رمضان می توانست حال مان را خوب کند
همین که میهمان هیچ کس نیستیم
ولی قرار است میهمان سفره خدا بشویم

اصلا قرار بوده که دل از زنگار روزگار بتکانیم و بندگی را تمرین کنیم
حال مان بهتر شده
فارغیم از همه کس و همه چیز
گویی هیچ کس و هیچ چیز قرار نیست ما را مشغول خودش بکند
قرار است بندگی کنیم فقط
خدایا ما را در شهر خودت و در میهمانی خودت بپذیر
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132