
سلام
سال نو مبارک

دلم میخواست کلی حرف بزنم و بنویسم و از حال خوب سال 99 بگویم اما...
از راه رسیدن این میهمان ناخوانده سال 99، مانع شدن از نوشتن
حتی گفتم وقتی بساط کرونا جمع شد بیایم و از سال نو بنویسم
اما امروز 31 فروردین 1399 از راه رسید و ما همچنان میزبان این مهمان میکروسکوپی هستیم
.
.
.
شاید باید زمانی از حال این روزهای مان بنویسم
شاید کمی بعدتر...
فاطرنوشت...
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170