غذای گرم

خرید بک لینک
هنوز سرماخوردگی توی رگ هام احساس میشه

ولی چقدر دلم یه غذای گرم و خوشمزه میخواد

بدجور دارم بهانه گیری میکنم

از بعدازظهر چندباری رفتم توی آشپزخانه و اومدم بیرون

چندباری رفتم سر فریزر و داشته هامون را زیرو رو کردم

همه چیز هست ولی حس ش نیست

پ.ن: دلم یه غذای گرم و خوشمزه میخواد... فقط همین

میدانم که حتی اگر غذای تازه هم باشد چند لقمه بیشتر نمی خورم ولی بدجور غذای گرم می خواهم!

پ.ن: میدونم که امشب بدون غذای گرم و خوشمزه تموم میشه...

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: غذای گرم,غذای گرمی و سردی,غذای گرم وتر,غذای گرم و خشک,غذای گرم برای پسر دار شدن,غذای گرم برای صبحانه,غذای گرم برای تولد,غذای گرم در ماه رمضان,غذای گرم وسرد,غذای گرم مزاجها, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 6:28

صفحه بندی