پنجره...

خرید بک لینک
از جنگل به کارگاه چوب بری رفتند
صندلی ، نیمکت ، میز ...
آنکه عاشق تر بود
پنجره شد...!

#حمید_جدیدی

همیشه دلم میخواست که خانه ام در طبقه چندم باشد

یا حداقل یک اتاق در طبقه بالا داشته باشم

گاهی بیایم لب پنجره و به بیرون، به یک منظره بکر نگاه کنم

تنها دوسالی که ارومیه زندگی کردیم، در طبقه پنجم توانستم این حس خوب را تجربه کنم

در بقیه عمرم در طبقه اول خانه های دوست داشتنی زندگی کرده ام

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: پنجره دو جداره,پنجره upvc,پنجره خلاقیت,پنجره های upvc,پنجره شعر,پنجره فولاد,پنجره دوجداره upvc,پنجره جوهری,پنجره وین تک,پنجره را باز کن, نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 4:25

صفحه بندی