غروب جمعه به اندازه تمام دلتنگی های آدم، دلگیر و غم داره
امروز فکر کردم که یه کیک جدید درست کنم
خودم کیک سیب را دوست دارم البته به سبک پای سیب که قبلا هم درست کرده بودم
ولی این بار با یه دستور جدید، کیک سیب و دارچین درست کردم

برای دفعه اول خوب بود و میشد بهش نمره قبولی داد
عطر سیب و دارچین فضای خانه را گرفته و از اون دلگیری جمعه دیگه خبری نیست
منتظرم تا همسر از سر کار بیاد و کیک را تست کنه
پ.ن: دنیای زنانه چقدر کوچک است و ناشناخته که با پختن یک کیک، زیر و زبر می شود... حالم کمی بهتر شده... همین!
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: کیک سیب,کیک سیب و دارچین,کیک سیب و دارچین شف طیبه, نویسنده: بازدید: 168