داری اشتباه میکنی
یه کم به خودت، به اطرافیانت فرصت بده
شاید با کمی صبوری همه چیز بهتر پیش رفت...

گاهی دلم میگیره...
چون اشتباه برداشت میکنم... اشتباه قضاوت میکنم... اشتباه احساس میکنم...
این اشتباه ها حالم را بد میکنه
پ.ن: به کمی تنهایی نیاز دارم!
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: اشتباه,اشتباهات علمی قرآن,اشتباه خوب, نویسنده: بازدید: 141