البته به نسبت سال های قبل این زمستان پر از بچه هایی هستش که کم کم دارند به دنیا میان
و زمستان را گرم ِ گرم می کنند

خیلی حال و حوصله ندارم
باید این پایان نامه را تا چند ماه دیگه تمام کنم و یه نفسی بکشم
نه این که این یک سال خیلی درس خوانده باشم ها....
ولی همین فشار عصبی ناشی از پایان نامه آدم را خسته میکنه
دلم میخواد این زمستان سرد با این پایان نامه باهم تموم بشه
پ.ن: برام دعا کنید...
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140