هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟!
#یغما_گلرویی

یک پاییز دیگر از عمرمان گذشت...
این پاییز با خودش اتفاق های تلخ و شیرین زیادی داشت... شاید این خاطره ها تا همیشه توی ذهن من جاودانه باقی بماند!
خدایا بخاطر همه نعمت هایت شکر...
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155