ماه رمضان پربرکتی بود
امروز دست به کار شدم
دلم برای آشپزخانه و اجاق گاز و قابلمه ها هم تنگ شده بود
روزگار غریبی شده
آدمیزاد به وسایل بی روح خانه هم دل می بنده و دلتنگ شون میشه

شیربرنج درست کردم برای افطار که چند روزی بود توی برنامه گذاشته بودم
یه سوپ خوشمزه مشهدی هم درست کردم که مورد علاقه همسر و مناسب افطاره
برای سحر هم خورشت کرفس درست کردم
و یه کیک دو نفره برای آخرشب با بستنی
و این عطرهای درهم تنیده غذاهاست که بدجور منو مست میکنه
و حس خوب زن بودن بهم میده
پ.ن: برای لذت بردن از زندگی همین بو های و عطرها هم کافیه... خدایا شکرت
پ.ن: عکس تزیینی می باشد
نوشته شده در دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ساعت 17:10 توسط فاطر|
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148