ما چهارشنبه صبح که از خواب بیدار شدیم... تصمیم دونفره ای گرفتیم که برویم مسافرت
جاده و اسب مهیاست... بیا تا برویم
پنجشنبه توی مسیر بودیم و جمعه را کنار امام رئوف مان گذراندیم
از آن سفرهای دونفره کوتاه و دلچسب بود

همه چیز برای این که حال مان خوب بشود، مهیا بود
امام داشتن خیلی خوب است، خیلی خوب!
شب ها توی حرم با دوستان مان شب نشینی کردیم و از کنار هم بودن لذت بردیم
دنیا زودگذرتر از آن است که بخواهیم درگیر جزییات باشیم... برای لذت بردن بهانه های زیادی هست
خدایا بخاطر همه نعمت های خوب و دوست داشتنی ات شکر... زبان بنده قاصر است از شکر نعمت هایت
نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ساعت 10:31 توسط فاطر|
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116