سفر یهویی!

خرید بک لینک
گاهی آدم باید وقتی از خواب بیدار می شود، تصمیم بگیرد که برود!

ما چهارشنبه صبح که از خواب بیدار شدیم... تصمیم دونفره ای گرفتیم که برویم مسافرت

جاده و اسب مهیاست... بیا تا برویم

پنجشنبه توی مسیر بودیم و جمعه را کنار امام رئوف مان گذراندیم

از آن سفرهای دونفره کوتاه و دلچسب بود

همه چیز برای این که حال مان خوب بشود، مهیا بود

امام داشتن خیلی خوب است، خیلی خوب!

شب ها توی حرم با دوستان مان شب نشینی کردیم و از کنار هم بودن لذت بردیم

دنیا زودگذرتر از آن است که بخواهیم درگیر جزییات باشیم... برای لذت بردن بهانه های زیادی هست

خدایا بخاطر همه نعمت های خوب و دوست داشتنی ات شکر... زبان بنده قاصر است از شکر نعمت هایت

نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ساعت 10:31 توسط فاطر|

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 21:01

صفحه بندی