شروع سومین سال باهم بودن

خرید بک لینک
شدم از درس گریزان و به عشقت مشغول

بین این دو چه کنم نقطه پیوند نبود

مدرسه جای کسی بود که یک دغدغه داشت

جای آن ها که به دنبال تو بودند، نبود...

دومین سال باهم بودن مان سرشار از اتفاق ها و سفرها و خاطره های خوب بود

خدا را شکر... زبان مان قاصر است از شکر این همه عنایت و لطف خدا

ان شالله سال های پیش رو، خوب تر از خوب برای مان رقم بخورد

نوشته شده در دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت 12:1 توسط فاطر|

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 5:07

صفحه بندی