
تا عابربانک مون را خالی نکنیم ول کن کتاب ها نیستیم

تازه کلی هم مبارزه با نفس کردیم
خیلی کتاب بود که همچنان دل مون میخواست بخریم ولی...
پ.ن: سهم پسرک هم فقط یک کتاب حمام بود
پ.ن:چقدر خوبه که میشه توی نمایشگاه کتاب های خوب پیدا کرد... حال مون الان خیلی خوبه بخاطر کتاب هایی که خریدیم
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168