من همیشه فکر میکردم یه خصوصیت اخلاقی خاص را ندارم
و چقدر عجیب هستن زن هایی که اون خصوصیت را دارند
ولی توی یک سال گذشته فهمیدم که توی موقعیت ش نبودم
و حالا که توی موقعیت خاص قرار گرفتم با همه مقاومت هایی که میکنم
منم جزو همون دسته هستم
پ.ن: رسیدم به این حرف که تا با کفش کسی به پا نکردی، درباره راه رفتن ش قضاوت نکن
شاید من باید توی این موقعیت قرار میگرفتم تا #من_پنهان م خودش را به رخم بکشه و شرمنده خودم بشم
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138