و در یک اقدام هیجان انگیز یه آلبالوپلوی نطلبیده وسط اسفندماه درست میکنه![]()
و بی تجربگی ش از اون جایی ناشی میشه که
..... پسرک دل درد میشه بخاطر نفاخ بودن آلبالو![]()
پ.ن: کلی برای آلبالوپلوی عزیزم دلتنگ شدم وقتی که پسرجان از درد به خودش می پیچید و گریه می کرد و درد داشت
حالا آلبالوهایی که بعد از چندماه فراموشی پیداشون کرده بودم کلی غصه می خورند و احساس غربت میکنند!![]()

*مامان و باباهای عزیز را فرستادیم مسافرت![]()
یک گروه رفتند مشهد
یک گروه هم رفتند کیش
پ.ن: منتظر اولین سوغاتی های مادربزرگ ها و پدربزرگ ها برای علی هستیم![]()
پ.ن: مدیون هستید فکر کنید برای جور شدن لباس های عید علی اقدام خداپسندانه کردیم و سفر را برای مامان و باباهامون جور کردیم![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142