مهناز عزیزم
ممنون که اومدی بهمون سر زدی![]()
فکر میکنم بعضی از وقت ها چقدر نیاز داریم که خارج از قواعد هر روزه زندگی، دوستان صمیمی مون را ببینیم
چندساعتی فارغ از همه اتفاق های دور و برمون باهاشون گپ بزنیم
خاطرات خوب باهم بودن مون را مرور کنیم
چقدر زمان زود و سریع می گذره
انگار همین دیروز بود
مهر 88 با کلی هیجان ثبت نام کردیم و شدیم دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل![]()
هر دوره زندگی آدم مختصات خاص خودش را داره و ارشد هم برای من واقعا یه دور جدید و هیجان انگیز با کلی تجربه خوب بود
آدم هایی که شبیه شون را قبلا ندیده بودم و دوستانی که انصافا خیلی با صفا بودند
و مهناز گل سرسبد این جمع دوستان بود... انصافا دختر بامعرفتی ه
از این که با تحمل خستگی سفر بعد از یک سفر کاری و علمی لطف کرد و اومد اصفهان کلی خوشحال شدم
کلی انرژی مثبت ازش گرفتم
و خدا را بخاطر نعمت داشتن دوستان خوب شکر میکنم
پ.ن: متاسفانه اینقدر هیجان زده دیدار بودیم که یادمون رفت که یه عکس دونفره یادگاری بگیریم و بعدا به بچه هامون نشان بدیم![]()
پ.ن: با همدیگه رفتیم گلستان شهدا و مزار شهدای امنیت وطن را هم زیارت کردیم
روز خوبی بود... ممنون دوست خوبم بابت همه محبت ها و مهربونی هات![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156