روزهای اول که باهاش سخت کنار میومد و هر طعمی را نمیخورد
تا این که با این موضوع که باید به غیر از شیر غذاهای دیگه را هم تست کنه
بالاخره کنار اومد و حالا با میل و رغبت بیشتری غذا میخوره
اما....
چالش جدید ما این که !!!!

پسرک میخواد خودش غذا بخوره و قاشق را از من میگیره و خودش می بره طرف دهانش
دیگه شیشه شیرش را قبول نمیکنه و میخواد از سر فنجان آب بخوره
البته هنوز بلد هم نیست ولی اصرار داره که این کار را بکنه
اصلا هم کوتاه بیا نیست![]()
پ.ن: به نظرتون با یه دهه نودی یک دنده چه باید کرد؟
سرمان را به دیوار دهه شصتی بکوبیم کافیه؟!
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141