صبر

خرید بک لینک
کاش یه کم یاد بگیرم صبور باشم

آدم عجولی هستم ولی حالا خیلی بیشتر از قبل اینو درک میکنم

بخصوص توی رابطه م با این پسرک 65 سانتی

دلم میخواد زودتر سینه خیز بره

دلم میخواد زودتر شروع کنه به غذا خوردن

دلم میخواد زودتر...

باید یاد بگیرم که صبورتر باشم

شاید اینطوری وقت بیشتری هم برای لذت بردن از مادری پیدا کنم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:32

صفحه بندی