کاش یه کم یاد بگیرم صبور باشمآدم عجولی هستم ولی حالا خیلی بیشتر از قبل اینو درک میکنم
بخصوص توی رابطه م با این پسرک 65 سانتی
دلم میخواد زودتر سینه خیز بره
دلم میخواد زودتر شروع کنه به غذا خوردن
دلم میخواد زودتر...
باید یاد بگیرم که صبورتر باشم
شاید اینطوری وقت بیشتری هم برای لذت بردن از مادری پیدا کنم![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149