اگه این یک فصل باقیمونده سر و سامان بگیره ![]()
تقریبا کار تموم شده و این کابوس چندین ساله زیر خاطرات خوب این سالها دفن میشه![]()
درس خوندن با بچه داری سخت هست ولی غیرممکن نیست![]()
صبوری های همسر هم که قابل توصیف نیست![]()

دعا کنید دغدغه های این روزهامون هم زودتر برطرف بشه ![]()
و همه چیز ختم به خیر بشه![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128