خبررسان!

خرید بک لینک
این که حدود 4 سالی میشه که من واتساپ را از روی گوشیم پاک کردم

برای خودش ماجرایی داره و دلایلی

این که حالا بخاطر یه فعالیت سیاسی - اجتماعی دوباره مجبور شدم این برنامه را نصب کنم

حالم را بد میکنه

گاهی آدم ها دوست ندارند به خاطرات چندسال قبل شون برگردند

ولی....

اتفاقات هرچند کوچک و روزمره ممکنه آدم را پرت کنند به وسط برهوت خاطرات

پ.ن: یکی بیاد منو از واتساپ نجات بده

پ.ن: خدایی تغییرات خوبی کرده واتساپ.... اون روزا این شکلی نبود

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:08

صفحه بندی