از پارسال که بخاطر فسقل پسر نشد روزه بگیرم
انگار که یه غمی توی وجودم ته نشین شده باشد
و امسال میخواهم هرطور شده خودم را به چشمه زلال رمضان برسانم
هرچند سهم من کم و اندک باشد.... بازهم بخاطر فسقل

کسی که ماه رمضان را درک نکنه
ازش انتظاری نیست که زمان دیگه و حال دیگه ای را درک کنه
از رمضان ارزشمندتر نداریم....
پ.ن: کسی که گوهر ارزشمندی مثل رمضان و شب قدر را بی بها فرض کنه، ازش انتظار نداشته باشید که ارزش چیزهای دیگه زندگیش را هم بفهمه
پ.ن: از هرکس به اندازه فهم و درکش باید انتظار داشت
فتأمل!
فاطرنوشت...ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155