بالاخره ماه خدا آمد...

خرید بک لینک
چقدر چشم به راه آمدن ماه رمضان بودم

از پارسال که بخاطر فسقل پسر نشد روزه بگیرم

انگار که یه غمی توی وجودم ته نشین شده باشد

و امسال میخواهم هرطور شده خودم را به چشمه زلال رمضان برسانم

هرچند سهم من کم و اندک باشد.... بازهم بخاطر فسقل

کسی که ماه رمضان را درک نکنه

ازش انتظاری نیست که زمان دیگه و حال دیگه ای را درک کنه

از رمضان ارزشمندتر نداریم....

پ.ن: کسی که گوهر ارزشمندی مثل رمضان و شب قدر را بی بها فرض کنه، ازش انتظار نداشته باشید که ارزش چیزهای دیگه زندگیش را هم بفهمه

پ.ن: از هرکس به اندازه فهم و درکش باید انتظار داشت

فتأمل!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:08

صفحه بندی