پ.ن: کلی دلم برای معلمی و مدرسه تنگ شده
برای سروصدا و هیاهوی بچه ها موقع بازی توی حیاط
برای گریه های دخترونه شون وقتی باهم دعوا می کردند....
یادش بخیر
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:08