معلم های گل، روزتون مبارک

خرید بک لینک
هرگز گزافه نيست كه گويم پس از خدای
آنكس كه خلق می كند انسان،معلم است...

پ.ن: کلی دلم برای معلمی و مدرسه تنگ شده

برای سروصدا و هیاهوی بچه ها موقع بازی توی حیاط

برای گریه های دخترونه شون وقتی باهم دعوا می کردند....

یادش بخیر

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:08

صفحه بندی