خرید به سبک فرنگ!

خرید بک لینک
این روزها که دلم میخواد از هرنوع میوه یا سبزیجاتی خرید کنم ولی به مقدار کم

فکر میکنم کاش میشد یه جاهایی هم باشه که به سبک خارجی ها خرید کنیم

مثلا یه دونه موز، یه دونه "به"، یه شاخه کوچک کرفس یا دو تا دونه هویج، چندتا سیب زمینی خیلی کوچک

ولی متأسفانه یا خوشبختانه اصلا این فرهنگ بین ما جا باز نکرده

البته میدونم یه جاهایی هم هست که میوه یا سبزیجات بسته بندی میشن، اون هم در بسته بندی های کوچک ولی با قیمت های زیاد!!!

که البته بازهم به نظر بسته بندی هاش به تناسب نیاز فعلی من، بزرگ ه

من از هر چیزی که بهش فکر میکنم یه دونه میخوام

شاید فروشنده هم در عین تعجب بهمون بده ولی

.

.

.

به دلیل فرهنگ شرقی، همسر روش نمیشه این قدر کم خرید کنه

پ.ن: از مسئولین تقاضامندم علاوه بر این که یه فکری برای سوراخ های روی نون می کنند که مربا توت فرنگی ازش نچکه یه فکری هم برای پاسخ به نیازهای اندک میوه و سبزیجاتی من بکنند

با تشکر

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:08

صفحه بندی