فکر میکنم کاش میشد یه جاهایی هم باشه که به سبک خارجی ها خرید کنیم![]()
مثلا یه دونه موز، یه دونه "به"، یه شاخه کوچک کرفس یا دو تا دونه هویج، چندتا سیب زمینی خیلی کوچک![]()
ولی متأسفانه یا خوشبختانه اصلا این فرهنگ بین ما جا باز نکرده![]()

البته میدونم یه جاهایی هم هست که میوه یا سبزیجات بسته بندی میشن، اون هم در بسته بندی های کوچک ولی با قیمت های زیاد!!!![]()
که البته بازهم به نظر بسته بندی هاش به تناسب نیاز فعلی من، بزرگ ه![]()
من از هر چیزی که بهش فکر میکنم یه دونه میخوام
شاید فروشنده هم در عین تعجب
بهمون بده ولی
.
.
.
به دلیل فرهنگ شرقی، همسر روش نمیشه این قدر کم خرید کنه![]()
پ.ن: از مسئولین تقاضامندم علاوه بر این که یه فکری برای سوراخ های روی نون می کنند که مربا توت فرنگی ازش نچکه
یه فکری هم برای پاسخ به نیازهای اندک میوه و سبزیجاتی من بکنند![]()
با تشکر![]()
ما را در سایت فاطرنوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148