10 ماهگی!

خرید بک لینک

رسیدیم به 5 مهر

10 ماهگی هم تموم شد و امروز با هم اولین روز یازده ماهگی ات را شروع کرده ایم

یک ماهی که گذشت پر از اتفاق بود

تلخ ترین ش که شاید تا همیشه در ذهنم بماند، ویروس لعنتی باشد و آن شب توی بیمارستان و سرم و گریه های مظلومانه ات

و شیرینی هایش که زیادست

با بودن تو هر روز و هر ساعت مان شیرین است و به شوق با تو بودن نفس می کشیم

پیش از تو زندگی مان چیزی کم داشت و حالا با تو همه چیز تکمیل است خداراشکر

پ.ن: گویی که این اولین "ماه مهر" است که داریم تجربه میکنیم

از بس که با تو همه چیز عطر تازگی و طراوت دارد....

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 20:01

صفحه بندی