
هنوز سرماخوردگی توی رگ هام احساس میشه ولی چقدر دلم یه غذای گرم و خوشمزه میخواد بدجور دارم بهانه گیری میکنم از بعدازظهر چندباری رفتم توی آشپزخانه و اومدم بیرون چندباری رفتم سر فریزر و داشته هامون را زیرو رو کردم همه چیز هست ولی حس ش نیست پ.ن: دلم یه غذای گرم و خوشمزه میخواد... فقط همین میدانم که حتی اگر غذای تازه هم باشد چند لقمه بیشتر نمی خورم ولی بدجور غذای گرم می خواهم! پ.ن: میدونم که امشب بدون غذای گرم و خوشمزه تموم میشه......
ادامه مطلب